Klanttevredenheidsonderzoek 2018

Wij willen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Begin 2018 deden we onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met CZdirect. Je gaf ons als gemiddeld rapportcijfer een 8,1.


Resultaten

Gemiddelde score dienstverlening is een 8,1 (in 2017: 8)

Tevredenheid polisdocumenten: 7,9 (in 2017: 7,8)
Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking): 8 (in 2017: 8,1)

Tevredenheid indienen declaraties: 8,5 (in 2017: 8,5)
Tevredenheid afhandeling declaraties: 8,4 (in 2017: 8,3)

Tevredenheid website: 8 (in 2017: 8)
Tevredenheid Mijn-omgeving: 8,1 (in 2017: 8,1)
Tevredenheid app: 8,3 (in 2017: 8,2)

Tevredenheid telefonisch contact: 8,2 (in 2017: 8,2)
Tevredenheid e-mail contact: 8 (in 2017: 8)


Verbeteren van de klanttevredenheid
We blijven onze service verbeteren. In 2018 richten we ons vooral op klantcontact.

We vragen klanten regelmatig om feedback. Bijvoorbeeld na een telefoongesprek of e-mailwisseling. Die feedback gebruiken we voor de coaching en training van onze medewerkers. Daarnaast gebruiken we de feedback om onze communicatie zodanig in te richten dat onze klanten een persoonlijke en proactieve service ervaren in alle kanalen.


CZdirect doet regelmatig klantonderzoek en gebruikt deze resultaten om de kwaliteit van de zorg en de dienstverlening te verbeteren. Lees meer over de klantonderzoeken van CZdirect.