Klanttevredenheidsonderzoek 2017

Wij willen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Begin 2017 deden we onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met CZ. Je gaf ons als gemiddeld rapportcijfer een 8.


Resultaten

Gemiddelde score dienstverlening is een 8 (in 2016: 8)

Gemiddelde prijsoordeel: 6,8 (in 2016: 6,8)

Tevredenheid polisdocumenten: 7,8 (in 2016: 7,8)
Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking): 7,8 (in 2016: 8)

Tevredenheid indienen declaraties: 8,4 (in 2016: 8,2)
Tevredenheid afhandeling declaraties: 8,2 (in 2016: 8,1)

Tevredenheid website: 7,8 (in 2016: 8)
Tevredenheid Mijn omgeving: 8
Tevredenheid app: 8

Tevredenheid telefonisch contact: 7,9 (in 2016: 8)
Tevredenheid e-mail contact: 7,8 (in 2016: 7,9)

Verbeteren van de klanttevredenheid We blijven onze service verbeteren. In 2017 richten we ons vooral op ons klantcontact.

We vragen klanten regelmatig om feedback. Bijvoorbeeld na een telefoongesprek of e-mailwisseling. Die feedback gebruiken we voor de coaching en training van onze medewerkers. Daarnaast gebruiken we de feedback om onze communicatie zodanig in te richten dat onze klanten een persoonlijke en proactieve service ervaren in alle kanalen.


CZ doet regelmatig klantonderzoek en gebruikt deze resultaten om de kwaliteit van de zorg en de dienstverlening te verbeteren. Lees meer over de klantonderzoeken van CZ.