Vragen over de app CZdirect Declareren

Wat kan ik met de app?
Klanten van CZdirect kunnen met de app via hun smartphone snel en gemakkelijk hun rekening bij ons indienen. Je maakt een foto van de rekening en verstuurt deze in de app aan CZdirect. Ook zie je in een overzicht wanneer je declaraties hebt ingediend.
Voor wie is de app bedoeld?
Alleen klanten (verzekeringsnemers en verzekerden) van CZdirect kunnen gebruikmaken van deze app. Ook moet je 16 jaar of ouder zijn.
Voor welke toestellen is de app geschikt?

De app is geschikt voor iPhone en Android 4.0 en hoger. Voor Androidtoestellen lager dan 4.0 of voor tablets is de app niet ontwikkeld.

Waar vind ik de app?

De app is te downloaden via de Apple App Store .

Kan ik het beste Wi-Fi of 3G als netwerk gebruiken?
De app werkt het beste als je Wi-Fi gebruikt.
Hoe weet ik of mijn rekening vergoed wordt?
Als CZdirect akkoord is, wordt de rekening uiterlijk 10 werkdagen na het versturen van de rekening uitbetaald. In Mijn CZ kun je de status van de rekening raadplegen en zien of deze betaald is.
Moet ik aangeven voor wie ik declareer?
Dat is niet nodig. De afdeling Declaraties verwerkt de nota op basis van de ingediende foto en op wiens naam deze rekening staat. Dus als je als verzekeringnemer inlogt, maar de rekening is voor je partner, dan wordt het bedrag automatisch verrekend met het eigen risico van je partner.
Wat doe ik als ik problemen heb met de app?
Incidenteel kan het voorkomen dat de app vastloopt tijdens het gebruik. Gebruikers kunnen de app dan het beste helemaal afsluiten en opnieuw weer openen. Je kunt je rekening vervolgens alsnog indienen. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op.