Klanttevredenheidsonderzoek 2016

Wij willen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Begin 2016 deden we onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met CZ. Je gaf ons als gemiddeld rapportcijfer een 8.


Resultaten

Gemiddelde score dienstverlening is een 8

Gemiddelde prijsoordeel: 7,5

Tevredenheid polisdocumenten: 7,8
Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking): 8

Tevredenheid indienen declaraties: 8,3
Tevredenheid afhandeling declaraties: 8

Tevredenheid website: 8

Tevredenheid telefonisch contact: 8,1
Tevredenheid e-mail contact: 8


Verbeteren van de klanttevredenheid
We blijven onze service verbeteren. In 2016 richten we ons vooral gericht op ons klantcontact en onze website.

  • We vragen klanten regelmatig om feedback. Bijvoorbeeld na een telefoongesprek of e-mailwisseling. Die feedback gebruiken we voor de coaching en training van onze medewerkers.
    Daarnaast gebruiken we de feedback om vervolgvragen van klanten te voorspellen. Op deze manier willen we met persoonlijke, goede en relevante informatie de verwachtingen van onze klanten overtreffen.
  • Op onze website verbeteren we onder meer onze zoekmachines en verduidelijken we de vergoedingen en voorwaarden.

CZ doet regelmatig klantonderzoek en gebruikt deze resultaten om de kwaliteit van de zorg en de dienstverlening te verbeteren. Lees meer over de klantonderzoeken van CZ.